Vab x 2

Här går veckorna i sjukdomarnas tecken.. Förra veckan vabbade jag med Charlie som fick en snällare (tack o lov) variant av magsjuka. Tack gode gud så slapp vi andra bli sjuka MEN man ska inte tro man kommer undan allt! I går ringde Kaspers dagiskompis mamma och frågade om Kasper också fått vattkoppor.. NÄÄÄ svarar jag då men några minuter efter att jag lagt på så började jag fundera på vad Kaspers sagt för något.. att det sved bakom ryggen.. Så beslutar mig för att hålla andan och lyfta på hans t-shirt..... Vad hittade jag? Jodå, prickar på mage och rygg.. Så nu blir det att vabba ännu mer! Jag håller bara tummarna att Charlie får det typ nu! Så inte han blir sjuk då Kasper blir frisk.. Nu är det i alla fall medicinering med Tavegyl och vi har "tur" att vi har full laddning i kylen pga kaspers pollen o gräsallergi..
Så alla ni som vill "göra bort" vattkoppor - välkomna! Å alla ni som redan haft det - välkomna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0