Veckan går fort..

.. när man nästan bara jobbar..  Har än så länge jobbat måndag, tisdag, onsdag och idag fredag.. ännu så vankas det jobb lördag, söndag, måndag SEN kommer det 2-dagars ledighet. Men,men.. hade det lite lugnare på jobbfronten i början av januari så det är bara att bita ihop nu då :P Igår på min enda lediga dag denna vecka så hann jag då i alla fall börja tvätta bort berget i tvättstugan och plocka undan lite. Sen for vi till Barnens Hus och köpte 2 presenter då Kasper har nöjet att fara på 2 kalas i helgen! Supernöjd och längtansfull kille vi har då det är till 2 dagiskompisar han aldrig varit hos tidigare!! :) Sen så begav vi oss till brorsan med familj för att gulla lite med fasters älskling och sen hemåt för att börja baka mera bullar och lite kakor så vi har nåt att bjuda på om nån skulle tänka sig komma förbi :)

Å idag blev det biff (skinkstek) med lök o ris med sötsur sås till middag - jäkligt gott - och sen öppnades det Tom & Jerry påsar direkt! Har hunnit med att röja undan i köket - diska ett berg och starta en överfull diskmaskin, slänga en överfull soppåse o kompostpåse plus att rensa kylen på gamla resten. Det märks att jag halvblundat för allt detta då jag jobbat :/ Fort blir det berg lite här och var!
Bjuder på en liten bild på mina underbara barn.. å den här bilden visar på ett ungefär hur dom brukar se ut 80 % av dagarna :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0